Co dělat, když mi někdo hacknul cloud účet?
Nedávno se mi stalo něco, co mě úplně vyděsilo. Přišel jsem na to, že mi někdo hacknul můj cloud účet a teď vůbec nevím, co dělat. Mám tam spoustu důležitých dat, fotek a dokumentů, které bych rozhodně nechtěl ztratit. První, co mě napadlo, bylo změnit heslo, ale mám strach, že už je pozdě a že útočník má přístup i k dalším mým informacím. Jak se vlastně pozná, že je účet hacknutý? Co udělat jako první krok, abych ochránil svoje data? Mám kontaktovat podporu poskytovatele cloudu, nebo to řešit s někým jiným? Zajímalo by mě také, jestli bych měl provést nějaké dodatečné kroky k zabezpečení mých dalších účtů. Je dobré použít dvoufázové ověření? Jak zjistím, co všechno hacker mohl udělat s mými daty? Dozvím se někdy, jestli se mu podařilo něco stáhnout? A co když jsem na tomhle účtu měl i citlivé informace? Opravdu bych rád věděl, jak tohle celé vyřešit a co nejlépe ochránit. Pokud má někdo zkušenosti nebo ví, jak na to, budu vděčný za každou radu.