Proč mi nechodí upozornění z monitorovacího systému na výpadky serveru?
Mám takový problém, který mě už nějakou dobu trápí a přemýšlím, co s tím. Používám monitorovací systém na sledování výpadků serveru, ale bohužel mi vůbec nechodí žádná upozornění, když se něco pokazí. Zkoušel jsem všechno možné – kontroloval jsem nastavení e-mailových notifikací, jestli jsou správně zadané adresy, ale nic. Občas se stane, že server spadne nebo je nedostupný, a já o tom vůbec nevím, dokud se na to sám nepodívám. Je možné, že se něco špatně nastavilo, nebo že je problém v samotném monitorovacím systému? Někde jsem slyšel, že by mohly být problémy s firewall nebo s porty, které by mohly blokovat tyto notifikace. Zkoušel jsem se dívat na logy a všechno vypadá v pořádku. Máte někdo podobné zkušenosti? Co bych měl zkontrolovat dál? Je to docela frustrující, protože mi utíkají důležité informace a nemohu se spolehnout na to, že mě systém včas upozorní na problémy. Jaké máte tipy na řešení tohoto problému? Měl bych zvážit úplnou reinstalaci monitorovacího softwaru nebo spíš jen aktualizaci? Děkuji za jakékoli rady.