Co dělat, když mi zákaznická podpora neodpovídá na otázky ohledně serveru?
Už několik dní se snažím dostat odpověď od zákaznické podpory jedné hostingové společnosti ohledně problémů se svým serverem, ale bohužel bez úspěchu. Poslal jsem emaily, pokusil se je kontaktovat přes jejich chat a dokonce jsem i zkoušel volat, ale nikdo mi neodpovídá. Je to frustrující, protože potřebuju vyřešit pár věcí ohledně nastavení serveru a bez pomoci od nich se nikam neposunu. Zajímalo by mě, co bych měl dělat, když zákaznická podpora ignoruje moje dotazy? Mám zkusit napsat na jejich sociální sítě, nebo je to zbytečné? Myslíte si, že bych měl ještě jednou zkusit zavolat, nebo raději hledat řešení někde jinde? Co když se jim moje zprávy ztratily a já jen čekám marně? Jaké máte zkušenosti s podobnými situacemi? Jak dlouho jste čekali na odpověď, než jste se rozhodli udělat něco jiného? A co je vlastně nejlepší strategie v takových případech? Když už jsem u toho, máte nějaké tipy na alternativní způsoby kontaktování podpory, které by mohly fungovat lépe? Dík za všechny rady.