Nepřicházejí mi upozornění z monitorovacího nástroje, co s tím?
Mám problém s mým monitorovacím nástrojem a už si nevím rady. Už několik dní mi nepřicházejí žádná upozornění, i když mám pocit, že by měly. Zkontroloval jsem nastavení a všechno vypadá v pořádku, ale stejně nic. Zkoušel jsem restartovat službu, ale ani to nepomohlo. Napadlo mě, jestli se nemohla změnit konfigurace serveru nebo nějaký firewall, který by mohl blokovat ty upozornění. Mám i podezření, jestli se nezměnily e-mailové nastavení nebo něco ohledně SMTP serveru, protože to je přesně tak, jak mi to dřív chodilo. Někdo říkal, že by mohla být chyba v síťovém připojení nebo dokonce v samotném monitorovacím nástroji. Jaké jsou vaše zkušenosti? Co byste doporučili jako první krok? Měla bych se podívat na logy nebo na nějaké statistiky, aby bylo jasné, jestli se alespoň pokusy o odeslání prováděly? Co když je problém na straně poskytovatele služby? Jaká by mohla být další možná řešení? Prosím o radu, protože zatím jsem z toho celkem nervózní a potřebuji, aby všechno fungovalo jak má. Děkuji!