Co dělat, když mám pocit, že někdo hacknul můj cloud?
Poslední dobou se mi dějí divné věci s mým cloudovým úložištěm a mám opravdu špatný pocit, že někdo neoprávněně přistupuje k mým datům. Mám na mysli třeba to, že vidím soubory, které jsem nikdy neukládal, nebo jsem dokonce obdržel e-mail s informacemi o změnách v mém účtu, které jsem neprováděl. Už jsem se pokusil změnit heslo, ale co když to nestačí? Co byste doporučili udělat jako první krok v takové situaci? Je dobré kontaktovat poskytovatele cloudových služeb přímo a oznámit mu podezření z narušení bezpečnosti? Jaké další kroky bych měl podniknout, abych ochránil svá data a zjistil, zda došlo k nějakému útoku? Je dobré si prověřit i historii přihlášení nebo nastavit dvoufázové ověření? A co když je můj účet už napadený - jak zjistit, co všechno útočník mohl udělat? Myslíte si, že by bylo rozumné nahrát důležité soubory na jinou platformu, dokud se situace nevyjasní? Jsem opravdu nervózní a potřebuju se cítit bezpečně. Jaké máte tipy na prevenci budoucích problémů s hackery a ochranu mého cloudového úložiště?