Co mám dělat, když se při migraci ERP objeví nějaké problémy?
Při migraci našeho ERP systému se objevilo několik problémů, které nás dost potrápily, a tak bych chtěl poprosit o radu, co by měla být první věc, kterou udělám, když narazím na nějaké komplikace. Například, co dělat, když se data neimportují správně nebo když systém hlásí chyby při přenosu informací? Také se mi stává, že některé funkce nefungují tak, jak by měly po migraci. Je normální zažít tyto problémy? Jaký je nejlepší způsob, jak řešit tyto technické potíže? Mám kontaktovat technickou podporu naší ERP společnosti nebo se snažit problém vyřešit sám? Rád bych také věděl, jestli je dobré mít zálohu starých dat připravenou pro případ, že by došlo k totálnímu výpadku po migraci. Co si myslíte o testování systému před úplným přechodem na nový? Jak zjistit, zda jsem udělal všechno správně? A co v případě, že jsem si nevšiml nějakých chyb a už jsem přešel na nový systém? Jaký je nejlepší postup v těchto situacích? Hledám jakékoli tipy a zkušenosti od lidí, kteří už migraci ERP zažili a vědí, co je důležité sledovat. Jaké problémy jste řešili vy a jaké byly vaše největší obavy během této fáze? Děkuji předem za všechny rady.