Které funkce Dropboxu a OneDrivu jsou nejlepší?
Zajímá mě, které funkce Dropboxu a OneDrivu jsou ty nejvíc užitečné. Vím, že oba tyto cloudové úložiště mají spoustu možností a funkcionalit, ale prostě nevím, co bych měl vyzkoušet nebo na co se zaměřit. Mám pocit, že obě platformy nabízejí něco jiného a možná i něco, co by mi mohlo ušetřit hodně času při práci s dokumenty a soubory. Například slyšel jsem, že Dropbox má skvělou možnost sdílení souborů a synchronizace mezi zařízeními, ale nevím přesně, jak to funguje v praxi. Na druhé straně jsem slyšel, že OneDrive se skvěle integruje s Office aplikacemi, což by pro mě bylo také užitečné. Jaké jsou vaše zkušenosti? Jaké funkce považujete za nejlepší? Které z nich vám usnadnily práci nebo se vám osvědčily? Rád bych slyšel názory a tipy od vás, protože se v tomhle moc neorientuji a potřeboval bych nějaký přehled o tom, co by mi mohlo maximálně pomoci.