Serverovny.cz/Fórum/Co dělat, když se servery přehřívají?

Co dělat, když se servery přehřívají?

Přemýšlím, co dělat v případě, že se moje servery ve serverovně začínají přehřívat. Je to něco, co se mi stává čím dál častěji a obávám se, že by to mohlo vést k nějakým vážným problémům. Mám pocit, že teploty jdou nahoru a nevím přesně, jak tomu zabránit. Zkoušel jsem už nastavovat ventilaci a ukončovat některé procesy, ale stále je to nedostačující. Zajímalo by mě, jestli existují nějaké osvědčené postupy pro chlazení serverů. Jaké systémy nebo zařízení jsou nejlepší pro udržení optimální teploty? Měli byste doporučit nějaké specifické chladicí jednotky, které fungují dobře v serverových prostředích? Možná máte i tipy na to, jak optimalizovat rozložení serverů v racku, aby se lépe ventilovaly? Slyšel jsem o různých technikách jako je studený a teplý aisle containment, ale nejsem si jistý, jak to správně implementovat. Co si myslíte o použití kapalinového chlazení? Je to vůbec pro běžné servery praktické nebo spíše pro high-end technologie? Kdybych měl investovat do lepšího chlazení, co byste doporučili jako první krok? Omlouvám se za množství otázek, ale opravdu bych chtěl najít řešení tohoto problém. Díky předem za každou radu!

180 slov
1.8 minut čtení
22. 4. 2023
Kristýna Hamplová