Co je load balancing a jak ho použít pro herní servery?
Zajímalo by mě, co vlastně znamená load balancing, protože slyším o tom všude kolem a v souvislosti s herními servery se to zdá být dost důležité. Jak funguje ta technologie, která rozděluje zátěž mezi více serverů? Myslím, že by mi to mohlo hodně pomoct, zvlášť když mám na starosti herní server pro víc hráčů najednou. Jaké jsou hlavní výhody load balancingu pro online hry? Je to složité na nastavení nebo se to dá zvládnout i bez pokročilých znalostí? Přemýšlím o tom, že bych chtěl mít stabilnější a rychlejší server, aby se hráči nemuseli bát lagů a výpadků. Může mi někdo přiblížit, jaký software nebo metody bych měl použít pro load balancing v herních serverech? A co třeba cloudové řešení? Je to lepší než mít vlastní servery? Jak se dá zajistit, aby byl server vždy dostupný i v případě selhání jednoho z nich? Odpovědi na tyhle otázky by mě fakt zajímaly, protože chci mít pro naše hráče co nejlepší herní zážitek.